alla hjärtans dag.

ja i dag är det alla hjärtans dag å jag ska jobba. men ja tycker alla hjärtans dag är ganska så över skattat. måste det finnas en speciell dag när man ska säga att man älskar sina nära å kära? jag tycker att man kan säga det varje dag i stället. eller vad tycker ni? i dag börjar jag jobba kl tre. å det är verkligen fint väder ute i dag. himelen är blå å solen lyser. ja det är verkligen härligt väder. så nu längtar man verkligen till sommaren å våren. jag längtar till den första dagen när man kan slänga undan vinter jackan å på med vår jackan. eller varför inte när det är så varmt så man bara behöver ha en tröja på sej. alla mysiga grill kvällar. å alla soliga dagar på stranden. oj oj vad jag längtar nu. för att det skall kännas ennu närmare så tänkte jag gå å smörja in mej med brun utan sol. så att man slipper se lik blek ut. jag känner mej så mycket snyggare när jag är lite brun. gör inte ni det? ha nu en underbar dag så slänger jag nog in ett inlägg i kväll när jag kommer hem från jobbet. för jag är ju ledig i morgon vilket är super skönt.

Puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dej gumman alla dagar på året.

2009-02-14 @ 13:15:07
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: cissilino

jag å kajsa ska åka skrillor imorgon igen, om du har tid så ville hon att du skulle följa med

Kram

2009-02-14 @ 18:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0