två vin boxar och en varm sanna.

Nss hemkommer från min lilla promenix till systembolaget. eftersom att det var fint väder ute så hoppade jag över bilen å promenixade till systembolaget istället som tar cirka en halv timma att gå. men när jag väl kom ut från systembolaget och stod där med en vinbox i varje hand så insåg jag att jag skulle ha tagit bilen i alla fall. men jag envisades med att gå i denna värmen med dessa två vinboxar. åh tungt som fan var det å varm blev jag med. men fett borde jag ha brännt i alla fall. haha. nu väntar jag på att min mat skall bli klar. det blir bulgur och tonfisk vilket är väldigt nyttigt. sen skall jag åka å jobba vilket är väldigt tråkigt i detta fina sommar väder. på fredag skall jag hem till markus kompis å grilla å ha de mys å på lördag blir det grill party i långedrag med brudarna från jobbet. kommer bli hur kul som helst. så mycket vin lär det drickas.  nu skall jag äta min mat å sen dra till jobbet. ha en super dag mina kära. puss o kram

Kommentarer
Postat av: Bettan fettan

Haha tummen upp för de två bag in boxen! Hoppas du får de skitroligt i helgen:D

2009-04-30 @ 11:09:35
Postat av: Henke the Bäver

Palla alkohol ;) jag relaxar i solen å käkar jordgubbspaj. Hoppas att ni får det uberball :) kram

2009-05-01 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0