Snart är sommaren här.

I dag är det nästan lika varmt som en sommardag. man blir på så gott humör när det är så fint väder. nu längtar man bara tills det är tid för att lägga sej på stranden å sola och bada. snart skall jag åka å jobba. börjar kl tre vilket inte är så lockande. men jag har i alla fall tagit vara på tiden innan jobbet. jag å markus har vart å promenerat vid tjoloholms slott ute vid havet. det var jätte fint å mysigt. så nu har man rört på fläsket idag. hihih. så nu kan man med gott samvete sitta på kassa stolen på jobbet å tjäna pengar. men jag hade ju hellre tagit en till runda i stället för att åka å jobba. fick jätte fina blommor i går av markus med. tack så mycket. dom var jätte fina å luktar jätte gott.. så nu står dom här på mitt soffbord å ser fina ut. :) nu är det heller inte långt kvar tills min syster skall gifta sej. tiden går så himlans fort. jag börjar bli nervös för att gå där i kyrkan med den stora fina klänningen. för tänk om jag snubblar. det är bara att hålla tummarna på att jag inte skall snubbla. snart ska jag å brudarna köpa hultsfreds biljetten med. det kommer bli så galet å så himla kul. det var det i alla fall förra året när jag å bettan intog hultsfredsfestivalen. men det blir ju vad man gör det till. ne nu ska jag vila lite innan jobbet. å städa lite. för i morgon kommer det gubbar hit som ska installera en grej i vägg uttaget så att man kan ha com hem. så ha nu en soligt bra dag.


Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anki

Skall du ha gubbar på besök?

2009-04-16 @ 19:53:54
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0