sanna goes party tomorrow.









Yes ni läste rätt. I morgon är det inflyttningsfest hos världens underbaraste grannar, johanna å lisa. Kommer bli så himlans roligt. Jag längtar som tusan. Fast innan dess skall jag på middag hos min mormor å morfar. Så i kväll blir en lugn kväll så att jag kan samla alla kraftar tills i morgon. Vad ska ni göra i kväll? Måste erkänna att jag har blivit kass på att uppdatera min blogg. Men jag har helt enkelt inte haft tid. Men ska försöka bättra mej med uppdateringen. För jag älskar ju verkligen att blogga å skriva av mej lite. Det som jag var ledsen över när jag skrev här om dagen har i alla fall löst sej och det känns verkligen skönt. I onsdags så var det vin öl å sprit kväll hemma hos johanna å lisa, med mycket trevligt folk. Synd bara att jag var lite schleten å trött inte dirket på hugget men i morgon så jävlar. Kommer jätte många goa människor. Nu ska jag nog lägga mej å se en film i väntans tider haha. bättre sent än aldrig. Ha nu en riktigt underbar fredags kväll mina små hjärtan!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0