AA.(andra avenyn) oh inte anonyma alkolister.

hejsan hoppsan kerstin va dagen bara sprang i väg i dag då. jobbade mellan 7-15 idag och det var inte det rockigaste jag har gjort. var så sjukt trött i morse. jag är alltid trött när jag måste gå upp halv sex. eftersom att jag är en natt/kvälls människa så har jag svårt för att gå och lägga mej i tid vilket resulterar i trötthet på jobbet. skjutsade hem mamsen med det onda knät i dag efter jobbet å sen blev det hämt mat. va så sjukt sugen på thai så det fick det bli. efter maten la jag mej på sängen för att vila lite eftersom att jag var så himla trött. men det skulle ju bara bli en liten powernapp eftersom att jag hade planerat att städa å tvätta lite i dag. men den såkallade lilla powernappen blev jätte lång. från kl fem på eftermiddagen tills nu. men jag var verkligen sjukt trött så det var väl det som behövdes. skönt var det i alla fall å jag är fortfarande trött. jag får ta tag i städandet å tvättandet i morgon innan jobbet istället för jag börjar ju inte föräns kl tre. fick bort mitt dubbel pass på torsdag med. skulle egentligen jobba 9-21 men nu blir det bara 15-21 vilket är skönt för man vill ju känna att man har ett liv utanför willys med. annars så har det inte hänt så mycket mer. nu ska jag lägga mej å kolla på dagens avsnitt av andra avenyn. den serien är verkligen som en drog för mej. dom flesta tycker den är skit kass. men smaken är som baken för jag älskar verkligen andra avenyn. så tisdagar är verkligen veckans höjd punkt för då har man längtat hela veckan efter ett nytt avsnitt å det är äntligen här. så i love it. så nu blir det en titt på andra avenyn å sen sova. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0