090422

Gud så härligt det är att vara ledig. var ledig i går och jag är ledig i dag. men jag jobbar hela helgen. och det är inte okej när det skall bli thailands varmt i sverige i helgen. så fy fan för att jobba då. men det är goa pengar i alla fall. i går när jag var ledig så gjorde jag så lite som möjligt. jag tvättade en tvätt maskin och satt på en diskmaskin. sen så latade jag mej hela dagen vilken var hur skönt som helst. på kvällen åkte jag hem till markus å hade det super mysigt. och i dag så skall jag träffa min syster å min syster dotter kajsa. så det ska verkligen bli kul. sen på kvällen skall jag å markus hem till min syster å hälsa på. antagligen så blir det väl lite tv spel som vanligt. hihih men det är kuligt. tänkte slänga upp en dagens outfit nu med.





Ett svart enkelt linne å ljusa slitna sommar jeans.




och denna bilden lägger jag upp för att jag är så sjukt mallig. eftersom att jag har likadan mobil som james bond i den nya bond filmen. och grym kamera har den med.


nu kommer snart min syster å hämtar upp mej. kanske skriver mer i kvällen. kanske till och med kommer upp bilder som jag har tagit under dagen. om nu kommer ihåg att slänga upp mobilen å använda kameran vill säga.
Ha nu en underbar lill lördag mina kära.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: JOJJO

Vilka fina bilder =) En superbra kamera juee...:P

2009-04-22 @ 14:30:37
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Anki

Lördag?

2009-04-22 @ 17:00:24
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Robin

Varför har du dator på en stol på toaletten?

Erkänn att du sitter vid msn när du bajsar?

HAHAHA .

2009-05-07 @ 06:25:53
URL: http://www.wexey.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0