Yes ja slapp

Det hade blivit ett litet missförstånd så dome dagen är flyttad tills på torsdag.. Så helt slapp jag ju inte.. I går va det en fem timmars arbets dag. Vilket var soft. Gick ganska så bra att jobba. Bättre än jag trodde. Efter det var det middag hemma hos min syster.. Åh det lilla lycko pillret var hemma.. Min syster dotter Kajsa är lyckopillret. Hon bjöd på en massa bus i går. Allt i från att dricka öl till att måla på väggarna. Haha.. Ett gott skratt fick vi oss i alla fall. Här kommer lite bilder..





Tösen börjar tidigt med att dricka bärs. Min bror förvånad i bakgrunden.








Min syster till Kajsa när hon såg kajsas målning på väggen: Kajsa vad har du gjort?
Varför har du målat på väggen??
Kajsa svarar lite glatt till min syster: Jag tyckte det behövdes pyntas lite.



Mitt vrål åk ;)


Ja där var lite bilder. I dag blir det en lugn dag. Skulle ha jobbat mellan 7-18 men blev sjukskriven för domen mötet som blev uppskjutet tills på Torsdag. Jag vill helst slippa det. Men men. Ska hem till mammsen å äta tacos sen. Nu blir de att halv sova till en film i soffan. Ha det fint alla.. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: henke

garvar hehehe...en kanin med tre öron :) :)

2008-09-13 @ 23:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0