Viva la vida

Coldplay- Viva la vida Ni måste lyssna på denna underbart härliga sång. 

Vad händer i kväll? Min kväll blir en sådan där mysig tråkig hemma kväll med godis och film som man i bland behöver. Fast just i kväll hade jag behövt hitta på nåt kul. Men efter allt som hände i går bör jag nog vara hemma och ta det så lungt som det bara går. För i går gick verkligen hastighets mätaren ner på noll, och allt inom mej kom bara ut. Det fanns inte plats för mer gråt i halsen, så det bara forsade ut. Så på måndag måste jag göra ett väldigt tråkigt besök som jag egentligen inte vill. Men jag har gått med på ett enda besök sen så vill jag inte mer. Får se vad utredningen säger om mej. Jag tänker i alla fall inte öppna mitt hjärta för en helt främmande människa. Det är inte jag. Just nu hade jag nog bara behövt åka bort. Långt bort. Och inte tänka på något här hemma. Men det går inte att göra så. Även om jag skulle åka till andra sidan jordklotet så finns endå allt ont kvar inom mej. Och det går inte att ändra på. Så besöket på måndag kommer att kännas ganska så meningslöst. För det är ingen som kan få det bra igen. Hur mycket man än försöker så går det bara inte. Ingen kan hjälpa mej. Känns ganska så jobbigt att bara lipa hela tiden. Jag är inte en sådan tjej som lipar egentligen. Men nu går det inte att hålla det inne längre. Det bara kommer ut. Det har hänt alldeles för mycket under dessa 3 år. Så många hemska saker på så kort tid. Jag går snart i sönder. Hoppas ni får en trevlig kväll i alla fall..
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: M

2008-09-06 @ 16:09:09
Postat av: Mamma

Älskade vännen allt kommer att bli bra igen.

Jag lovar.

Kram

2008-09-06 @ 16:10:15
Postat av: Angelica

Läs min blogg vännen. Står en liten sak till dig där. Kramar till dig gumman!

2008-09-06 @ 22:52:56
URL: http://angelyangel.blogg.se/
Postat av: Henke

Angel,jag tycker du är stark som tar dig iväg dit du ska på måndag. Den du talar med kanske kan få dig att se saker och ting ur lite andra perspektiv, sorg är jättesvårt att hantera och jag tror man måste tillåta sig både att ge sorgen tid och tårar också. Men, glöm aldrig bort att du också är värdefull - för ingen annan är som du ;)

2008-09-07 @ 07:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0