Vi lever :)

Gud villken lättnad.. Inga svart hål syntes och jorden är som vanligt. Och testet nere i schweiz verkar ha gått bra. Alla glada och nöjda. Förövrigt så är jag ledig i dag. Men har hela helgen framför mej att jobba. Vilket är tråkigt. Men som tur är så slutar jag klockan tre på lördag, och då blir det massor av bus med lilla Kajsa. Men söndagen är då inget jag ser framemot. Jobba mellan 10-21 det är långt det. Men väldigt goa pengar. I dag startades domedagsmaskinen för forskarna i schweiz och i morgon är domedagen för mej. Vi får se va dom kommer fram till. Jag är glad bara ja kan bli fri från yrseln som kommer hela tiden. Det är så jobbigt när man inte kan påverka det heller. Men dom borde ju kunna lösa detta problem. Det får vi hoppas på i alla fall. Nu skall jag gå och äta frukost. Ha nu en trevlig lill lördag alla..
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Angel :) Det kommer att gå bra imorrn, det lovar jag dej ;) Och Cern-experimentet gick ju bra det med, så vi försvann inte i nåt mysko antimateriellt dimensionshål :)

2008-09-10 @ 13:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0