varenda jävla dag...

Står rörmockare bilen utanför mitt fönster. Vad är det som är fel på dom jävla rören egentligen? Bajsar vi för mycket i detta huset eller vad är det frågan om. Nyfiken som bara den. Men jag kan inte bara med att gå ut å fråga. Så jag får helt enkelt sluta att titta ut igenom fönstret varje dag på rörbilen. Så slipper jag bli så nyfiken. Har drömt en massa olika konstiga drömmar inatt. Det är nog världsrekord på så många olika drömmar på en natt. Både balla å tyvärr också sorgliga drömmer. Nu ska jag gå å äta frukost å sen hoppa in i duschen. Ska ju köra mormor å hennes kompis till nåt pensionärs möte i fjärås. Ha en underbar dag alla. Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Hold your head up high,

and this pain will die,

somehow, somewhere, just try"

2008-09-23 @ 10:41:16
Postat av: Henke

Tja, man vet aldrig - rör är mysko grejjer, en gång tömde jag växter från ett akvarium i toan och det blev - totalstopp....en annan gång vet jag inte vad som hänt men när grannen diskade steg vattnet i min toa...spännande men hurfan gick det till? Ingen vet...

2008-09-23 @ 10:53:28
Postat av: ATTLIGGA

när vill du ses?

2008-09-23 @ 13:00:53
URL: http://attligga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0