Ullared.....

I dag har jag vart i ullared på gekås med Carro och min kusin Sofia. Jag hittade lite av varje. Jag älskar verkligen att gå runt på gekås. Fast man får slåss med massa andra galna gekås fan. För det är alltid så sjukt mycket folk där. Så det har verkligen vart en hel dag på ullared så nu är jag trött. Fick reda på en dålig nyhet i dag. Men det är bara att ta det. Ska försöka fixa den i morgon. Gå ner å gnälla lite på tanterna å gubbarna. Hoppas det löser sej i alla fall. Men jag överlever i alla fall. Som tur e. Vi får i alla fall hoppas på det hehe. :)  Ne nu ska ja slita mej från datan för jag gillar inte fyrkantiga ögon. Puss å hej leverpastej...

Kommentarer
Postat av: Henke

Det ordnar sej ska du se angel, jag håller tummarna :) Kul att du gjorde några fynd också i Ullared, kanske nåt partymässigt :)?

2008-09-29 @ 21:08:22
Postat av: Anonym

Ullared äger de e bra o göra kul grejer :P

2008-09-29 @ 22:15:50
Postat av: Anonym

Gekås ja vill med dit :D Köpte du mkt grejer???:P Händer annars då???? Pösss på dej

2008-09-30 @ 10:45:16
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0