Trött blandat med matlagning. INGEN bra kombination.

För ungefär en timma sen så skulle jag ställa mej i köket å göra köttfärsås å spagetti. Dum som jag är så råkar jag sätta på fel platta på spisen och går å sätter mej vid datan. Å på denna plattan som jag råkar sätta på, är det en stor stekpanna med en vanlig porslins talrik i. Så det börjar lukta brännt i hela lägenheten, ja springer in i köket å i den stora stekpannan ligger tallriken i tre delar å är svart. Från början var den vit. Så kompisar det går inte att steka en tallrik jag har testat. Kanske om man lägger i lite smör innan så kanske det funkar men jag vågar inte testa igen, för då är det nog risk att hela lägenheten brinner upp. Annars så är jag på dåligt humör. Mitt internet till min data vill inte funka. Åh de suger snopp. Så nu har jag lånat min brors laptop med mobilt bredband. Så nu är jag sjukt sugen på en laptop. Så himla skönt att kunna ligga i sängen å surfa. Ne nu ska ja sova. Go natt kompisar. Å håll tummarna för mej att mitt internet kommer i gång snart. Puss o kram godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0