torsdag

I natt har jag sovit jätte gott. Somnade på soffan till efterlyst å vaknade sedan på den kl tre i natt å flyttade mej till min säng, som är tusen gånger skönare att sova i. Men det är verkligen helt underbart att somna på soffan. Man får så skön sömn på nåt sätt då. I dag ska jag försöka komma ut å springa/powerwalka i skogen. Annars så känner jag mej inte något vidare bra i dag. Känner mej helt skakig å yr i huvudet. Rent ut sagt helt borta. Annars så har jag inget planerat i dag. Vilket är skönt. Känner mej verkligen jätte stressad fastän ja inte ska göra nåt i dag. Men det tillhör ju denna hemska panik ångest. Det är nog det värsta jag nånsin haft. Det slår magsjukan å allt sånt med hästlängder. För magsjukan å så har man inte lika länge som detta. För detta verkar ju aldrig att gå över. Tycker inte att det har blivit det minsta bättre. Får se va jag hittar på i dag.. Ska i alla fall äta vårrullar med ris till. Det är gott :)

Ha nu e bra dag alla..
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Angel, en sak som tyder på att det lite börjar bli bättre i alla fall är att du sovit lugnt en hel natt :) Och vålullal är ju alltid gott ;) kram

2008-09-18 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0