Tomt å tyst

Nu har precis Kajsa å Erika åkt hem. Gud så tomt å tyst det blev. Nu är jag hur trött som helst. Det blir man efter 2 hela dagar med denna vilda 5 åring. Hon är så full av liv den tjejen. Man blir verkligen glad när hon är på besök. Då är det värt att bli jätte trött efteråt. Nu ska jag nog krypa ner i soffan å kolla på en film å bara vila. Nu känner man att tabletterna mot min panik ångest har börjat hjälpa med. Känner mej mycket mer avslappnad å lugn mot va jag gjorde innan. Men långt i från bra är det. Detta kommer nog ta tid innan det försvinner helt. Måste bara säga att min mormor är så himla gullig. Hon är så snäll och omtänksam. Vad skulle jag ha gjort utan dej? Det finns väldigt många människor i mitt liv som betyder så himla mycket. Ni vet vilka ni är :). Ska försöka tala om det lite oftare för dom. För man behöver tala om sånt i mellan åt. När vi satt och åt spagetti å köttfärssås innan så sa kajsa att hon skulle prata tecken språk med mej på skoj. Och så skulle jag gissa vad hon menade. Hon sa jag älskar dej sanna på teckenspråk. Det var så himla gulligt. Det värmde verkligen i hjärtat. Så tänk på att ofta tala om för människor man bryr sej om att dom e betydelse fulla. 
 




Kommentarer
Postat av: Henke

Så sant, du är till exempel en underbar vän för mej :) Och jag hoppas att du snart kommer att må bättre, för du är verkligen värd att få kunna skratta och le igen :) kram

2008-09-14 @ 20:15:19
Postat av: Mamma

Skönt att du har så fina vänner som Henke.Kram Mamma

2008-09-15 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0