Tjuhu

I dag har jag varit duktig. Håller på å tvättar å har mej. Har också invigit min nya hemtelefon. Har ju inte haft hemtelefon innan utan bara mobil. Fick ett jätte bra erbjudande av com hem så därför skaffade jag hem telefon. Så ligger det till pojkar å flickor. Ska snart gå upp till min mamma å kolla om tvätten är klar. Ni får inte tro att min mamma tvättar åt mej för det gör jag själv. Jag bara lånar hennes tvättmaskin eftersom att jag inte vågar gå nere i källaren själv där vi har våran tvättstuga. Töntigt feg är jag. Men det är skönt att kunna tvätta precis när man vill också. Slippa passa tider. Å slippa beställa tider. Så jag tycker bara det är skönt att gå hem till min mamma å tvätta. Annars va händer i dag? Solen skiner å det är en riktigt fin höst dag. Kollade på dom 3 första avsnittena av andra avenyn i morse. Jag bara älskar andra avenyn. Hade verkligen längtat efter det å nu är det äntligen tillbaka i tv rutan igen. I morgon är det löning vilket är underbart. Är hel pank så den är verkligen efterlängtad. Kanske ska passa på å köpa mej nåt nytt å fint? Några nya fina höstkläder. Det hade vart underbart. Nya stövlar har det ju i alla fall blivit. Ne nu ska ja gå från datan. Vill inte få fyrkantiga ögon.
Ha en bra dag alla. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Skönt att höra att allt e nice :) Och en underbar höstdag som denna ska man passa på att njuta av den blå himlen och dom lite ljumma vindarna ;) Och tvättmaskin är som sagt mycket mer praktiskt än tvättstuga med skrotmaskiner som tvättar 95 när man tror det är 40 och torktumlar tvätten i 290 grader hehe...och hemtelefon är också perf, batteriet tar ju inte slut i dom ;) kram

2008-09-24 @ 16:12:45
Postat av: Mamma

På fredag är jag ledig och hoppas på fint väder.

Då kanske man skulle ta en roadtripp med fika någonstans. Får se när jag slår upp dom blå på morgonen. Kramiz Mammsen

P.SVem har lovat dej att smyga hem till mej o tvätta när jag jobbar ler D.S

2008-09-24 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0