Pettsson och Findus!










I dag har jag mått ovanligt bra. Det har jag inte gjort på länge. Men det är nog bara för att världens finaste ängel Kajsa är på besök. I dag har jag å kajsa hälsat på min mormor och morfar. Sen gick vi ut på en skogspromenad å plockade svamp. Det tyckte Kajsa var jätte roligt å se alla konstiga svampar. Och nu har hon lärt sej att känna igen tagg svamp och kantareller. Duktig tjej det där. Hon är bättre på det där än va jag e. Men min mormor var med oss och kollade så att det inte var gift svamp som vi plockade. Svampen fick min moster sen. Vi tyckte hon behövde lite svamp. Hehe. Nu sitter Kajsa å kollar på pettson å findus å ja tar det lungt vid datorn. Ha nu en mysig kväll för de ska ja ha med min lilla ängel.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Hehe, zwamp ;)

2008-09-13 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0