Min dag

Skön å mysig powerwalk blev det i härliga kungsbacka skogen. Efter det blev det ett skumbad. Sen kom lilla mammsen å hälsade på. Hon kopplade in min diskmaskin med. Så nu slipper jag handdiska nåt mer. Skall bara köpa diskmaskins medel. Nu är det exakt en vecka kvar tills nästa domedag för min del. Får se hur de slutar. Blir de mer piller å sjukskrivning? Va kommer att hända? Va kommer dom fram till? Många tankar som bollar i mitt  huvud just nu.
I dag har det annars varit en väldigt jobbig depp dag. Nu ska ja mysa ner i min säng.

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dommedag? Säj inte så du kommer att få all hjälp du behöver och du kommer att må jättebra så småningom men det tar sin tid. Jag finns för dej hela tiden.

Puss Mamma

2008-09-16 @ 17:05:46
Postat av: Henke

Angel, jag förstår att det är superjobbigt för dej just nu och jag önskar att jag kunde göra mer för dej för att underlätta. Men jag kan lova dej att det är som när du tar dina powerwalks i skogen - man tänker det finns tusen träd och att det aldrig tar slut. Men följ stigen angel, den leder ut. Jag lovar :) kram

2008-09-16 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0