Jobbig lördag

I dag har/är det en nåt så otroligt jobbig dag. Bakfyllan har gått över men jag mår inget vidare endå. Känner mej så himla ledsen å nere hela tiden. Är så trött på att känna såhär. Jag går snart under. Varför är vissa dagar jobbigare än andra.? Åh man måste endå ta sej igenom dom. Om man bara kunde hoppa över dom jobbiga dagarna å bara ta dom bra? Men ja kommer inte ens i håg längre hur det känns att ha en bra dag. För dom kommer allt för sällan. Såret i själen blir bara djupare å djupare. Är det nån som kan sy å plåstra i hop en själ? Har i alla fall aldrig träffat på nån som kan det. Om livet endå kunde se lite annorlundare ut. Det borde utrotas att känna sej olycklig. Ska nog ta mej en dusch å se om det hjälper å sen gå ner å köpa lite godis. Jag hoppas att det hjälper i alla fall. Pappa kom tillbaka! <3


Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är :)

Stackare.. Tycker så synd om dig.. vill inte att du ska må så här dåligt.. önskar att man kunde göra ngt åt så man kan få dig lite gladare, finns för dig om du behöver mig när som på dygnet :) puss & kram

2008-09-20 @ 18:03:02
Postat av: Mamma

Du är mitt allt Älskar dej M

2008-09-20 @ 18:05:13
Postat av: Mamma

Jag skall genast kolla om det är någon som säljer sådan nål o tråd så jag kan laga dej. KRAMIZ

2008-09-20 @ 21:10:18
Postat av: Henke

Angel, dom bra dagarna kommer att bli fler i framtiden - jag lovar. Jag hoppas verkligen att du kan ha lite mysigt ikväll med en filt runt dej, rederiet på datan och en skål med godis ;) Du är en underbar vän och jag ska kolla om man kan få ta bort vissa superkassa dagar ur en almanacka, det kan gå - vissa månader kanske bara får 23 dagar men om man lämnar in en ansökan så kanske ;) Och lägg märke till att även i en månad med 7 skitkassa dagar så är det ju faktiskt minst 23 stycken som är bra dagar :) PS! Ja, man kan plåstra om trasiga själar - många kramar och mycket kärlek gör susen. Ibland kanske också ett och annat piller ;) kram

2008-09-20 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0