Jag är KÄR!

Kär och galen DING DONG!
Jajjemen ni läste rätt. Jag har blivit såld. Alltså helt jävla tokigt kär.
Trodde aldrig denna dagen skulle komma igen.
Men de gjorde den tillslut.
Vi har träffats väldigt många gånger. Faktiskt varenda dag.
Men det tog nästan ett halv år att få upp ögonen för dej.
Det är inte alltid kärlek vid första ögonkastet som gäller.
I detta fallet var det inte det. Ja fick känna på dej lite och tillslut gick du i gång.
Pinsamt nog så var jag tvungen att ta hjälp av min mamma.
Men nu sprutar du å har dej som bara den.
Du gör även rent efter dej.
Och det är verkligen ett plus poäng.
Hjälpsam som tusan är du.
Inte det minsta lat är du inte.
Alla mina ex har vart lata å knappt orka hjälpa mej.
Men du hjälper till som bara in å helvete.
Och man ser att du blir nöjd eftersom att du sprutar nåt som in åt helvete när du blir nöjd.
Och det är härligt att se dej njuta min underbara älskade.

JAG ÄLSKAR DEJ MIN KÄRA DISKMASKIN!






Och här är du även öppen för nya förslag å det är det inte många män som är det...
Love you baby!




Kommentarer
Postat av: Bror din :P

HAHAHAH, jag gick nästan på de.

Fast de med bilen var bättre.

Gött att slippa diska själv nu iallafall kan ja tänka mig, puusss and hugs bror din ^^

2008-09-17 @ 12:59:09
URL: http://www.cyniskahjartan.3w.se
Postat av: Anonym

hahahah din jäkel... du lurade mej .. Men ja hade inte heller tackat nej till en diskmaskin:P PÖSS på dej

2008-09-17 @ 13:19:28
Postat av: Henke

heheh, automatisk diskmaskin istället för manuell ;) den ser ju fräsch ut också, ett kap angel :)

2008-09-17 @ 15:01:35
Postat av: Angelica

Haha du e så rolig, höll på att garva ihjäl mig! :) vill du ta en fika på fredag fresten?:) puss!

2008-09-17 @ 19:03:39
URL: http://angelyangel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha Ha Sanna du är för rolig var får du allt i från.

Får jag vara med när du skall träffa nån kille, också så ni kommer igång??? Mammsen

2008-09-17 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0