illa gunilla....

I dag är det verkligen en sådär skit dag. En sådan dag då allt verkligen bara känns skit. Sådana dagar önskar man bara att man inte ens vaknar upp på. Det gör de ju inte bättre att det är skit väder heller. Har vart ett himla fläng hit å dit hela dagen. Och efter en sömnlös natt så är jag helt slut nu. Känner mej som en gammal kärring. Jävla piss säger jag bara.
Nu måste det snart hända nåt bra å kul annars går jag under. Ne usch nu är jag sådär bitterfittig igen. Måste verkligen rycka upp mej. Men hur fan gör man? Jag vill att de ska hända nåt nytt å roligt i mitt liv. Känns inte som om jag har nåt att se framemot. Life is hard. Shit happends, life goes on.

Kommentarer
Postat av: Tommie

åh din stackare allt händer dig på en gång :(... ne du e ingen bitterfitta.. du e bara otroligt trött för du aldrig kan sova ordentligt. Jo du ska se att det kommer hända ngt roligt nu snart :) du har ju ngt att se framemot :D puss

2008-09-30 @ 18:27:08
Postat av: Henke

Som sagt angel, du är ingen bitterfitta - absolut inte :) kram

2008-10-01 @ 12:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0