Hurtbulle.....

Dagen började med att ja vaknade kl sju och kunde inte sova mer, så jag gick upp å la mej på soffan och kollade på rederiet. Som vanligt. Men jag verkligen älskar rederiet. Man kan inte sluta kolla på det. Är hel beroende av det. Sen gjorde jag en god frukost som bestod av gröt å knäckebröd. Så det var en nyttig frukost med. Efter det gick jag ut och sprang en halv mil. Snacka om hurtbulle. Haha jag har verkligen blivit en hurtbulle. Men va ska jag annars göra om dagarna när jag e sjukskriven när alla andra jobbar. Det är skönt att känna att man gör lite nytta med och inte bara ligger hemma. Sen kl fyra bar det av på middag hos mormor. Där bjöds det på kallops och äpple paj till efterätt. Det var verkligen hur gott som helst. Min mormor är verkligen en mästare på att laga mat. Älskar hennes mat. Här kommer lite bilder från middagen hos mormor.


Jag på väg till mormor :)


Grannbarnen hemma hos min mormor hade målat på marken. :)


Min underbara och söta mormor. :)


Min goa morfar :)


Min lilla kusin Annika:)


Moster, kusin Rebecca och mosters man :)


Kusin Sofia, Moster Anna å Kusin Annika :)

Och i morgon bär det av till ullared med kusin sofia och denna underbara tjej:

Caroline å jag :)


Nu ska jag kolla på andra avenyn å sen massa rederiet :)
Så ha en trevlig kväll :)
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Tommie

Hej :) Åh va duktig du har varit idag är riktigt stolt över dig motion å lite frisk luft skadar aldrig :) kalopps å äppelpaj låter ju jätte gott.. Det va fina bilder du har tagit idag. Men ta å vila ut ordentligt nu så du orkar med morgondagen :) puss

2008-09-28 @ 20:01:06
Postat av: Rei

Dom verkar trevliga ^^ alltid gott med paj! Annika verkar vara lite små kleptoman å allt är bra haha. xd Men vi ses på fredag. ;) puss å klept ^^

2008-09-28 @ 20:34:19
Postat av: Henke

Verkar ha varit en trevlig söndagskväll :) Säkert hittar du nåt fint i Ullared också ;) kram

2008-09-29 @ 07:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0