Hur lätt som helst!

Trodde det skulle vara jätte svårt att ta ledigt i dag från jobbet. För Torsdagar är en sådan dag som vi har ganska så mycket att göra. Men det var hur lätt som helst att ta ledigt. Andra personen jag ringde tackade ja till att jobba för mej. Kännde bara att jag behövde en dag ledigt. För i tre veckor i streck kommer jag bara vara ledig en dag i veckan. I dag ska jag ägna mej åt att stor städa min lägenhet. Och sen skall jag gå ut och springa en runda. Annars så funkar mitt internet igen på den nya datan. Det som behövdes var ett nytt nätverkskort å det är nu fixat. Så jobbigt att inte kunna ha internet på sin egna data. Men det har jag nu i alla fall. Så nu är jag på ganska bra humör igen. Känns som om jag börjar bli gammal. Har fått jätte ont i min rygg. Skall laga någon god mat sen också. Åh jag lovar jag ska inte ge mej på att steka en tallrik igen. Ha nu en bra torsdag pojkar å flickor. För det skall jag ha i alla fall.
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0