Hultan i mitt hjärta

Min syster skall gifta sej och det är den 12 juni nästa år. Vilket hade krockat med hultsfredsfestivalen, och det hade vart synd. Men jag blev så himla glad när jag läste att dom hade flyttat fram Hultsfredsfestivalen till den 8 juli och i stället för att ha den på 3 dagar kommer den vara 4 dagar lång. Himlans kul. Så nu måste jag bestämma mej om jag skall åka på Roskildefestivalen eller Hultsfredsfestivalen.. Får prata med brudarna och höra vad dom tycker. Jag vill helst åka på båda men det kommer säkert inte dom andra vilja.. Men det hade i alla fall varit väldigt kul.. Men på en utav dom skall jag bara på... :) Här kommer lite bilder från årets hultsfredsfestival:

 
Jag å betty på festival området.(kolla gullegrisen har ett hjärta på kinden som det står sanna i)



Henrik, Fredrik och jag i mitt och bettans trånga lilla tält.



Sletna festival sanna med svart nagel lack och favorit ölen Norrlandsguld:)




Polis Bettan:)



Festivalen hade även ett kyrk tält där dom kunde be för en:)



Det fanns även en hel del galet folk :)



Bettan och miss råsa :)




Skelett mannen :)



2 av våra härliga nässjö grannar(HEST)



Våran nässjö hippie granne



Timmy å Bea våra härliga nässjö grannar



schnögga killar med gratis kramar :)



Bajsrensaren.. Han som tömde bajamajorna haha :)




Pete Doherty på scenen :)




Håkan Hellström på scenen



Mitt och Bettans lyxtält :)




Och sist men inte minst. Våran härliga utsikt från tältet :)





 


Kommentarer
Postat av: Galenjojjo

Jäklar va de ser ut som ni hade kul:D nästa år får de nog bli festvial för mej med :P

2008-09-10 @ 21:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0