Höst mys



Hösten är mysig fast det börjar bli kallt å mörkt. Men då är det meningen att man ska sitta inne å mysa med tända ljus å titta ut på dom vackra fallande löven. Det är så vacker med alla dom olika färgerna på höstlöven. Så länge det inte regnar så är hösten underbar. Jag fyller år på hösten med :). 6e oktober så glöm inte att gratta mej :).
I kväll har jag bara legat på soffan å myst. Kollat på andra avenyn å den nya svenska serien som började i dag. Livet i Fagervik heter den. Den var faktiskt ganska så bra. Den gjorde i alla fall ett bra första intryck på mej.
I morgon så skall jag köra min mormor å hennes kompis till fjärås. Dom ska på nåt pensionärs möte där. Å så kommer min kusin Sofia å hälsar på mej. Ska hjälpa henne å lägga in musik på hennes mp3. Så det blir la att jag bränner en skiva till mej själv. Fick ju massa brännskivor av min moster å hennes familj. Tack så mycket :)
Annars så har jag vart jätte trött i dag. Blir så himla trött av mina panikångest tabletter. Har åkt på en förkylning på köpet med. Men det är bara å ta. Ska inte klaga. Det finns dom som har det tusen gånger värre. Ska heller inte egentligen klaga över min panikångest heller. För som sagt det finns dom som har det tusen gånger värre.
Go natt gullegrisar. Nu ska ja lägga mej å försöka nana.
För det behövs.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vilken underbar bild! Jag älskar höstens alla färger. Man blir varm i hjärtat av att se hur färgerna lyser. Kram min Gullunge.

2008-09-22 @ 22:14:59
Postat av: Jojjo

6e okt ska försöka lägga de på minnet :P lanske blir lite kalas då:P sov sött

2008-09-22 @ 23:39:44
Postat av: Henke

Ja hösten är fantastiskt vacker - som du vet så föredrar jag ju att fotografera svartvitt, men just hösten är så färgrik att då vill jag ha hundra diarullar och massor av tid att fotografera :) Och din födelsedag glömmer vi ju inte vetla du ;) kram

2008-09-23 @ 08:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0