Hjäääääälp en geting!



Höll på att dö av en hjärtinfarkt. Sitter här vid datan å helt plötsligt kommer det en flygande geting i mot mej. Jäklar va jag skrek till. Jag är ganska så töntig av mej för jag vågar inte döda den. För tänk på den getingens mamma va ledsen hon skulle bli. Å all annan släkt å vänner. Jag har heller aldrig aldrig blivit biten av en geting. Så ja vet inte ens hur de känns. Men det verkar göra as ont. Tänk att ett sådant litet djur kan skrämma livet av mej. Gud va mesig jag e. Skärpning sanna.
Nu satte den sej på balkong dörren så jag gick å öppna den nu så håll tummarna för mej att den flyger ut.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sanna det var tur för getingen att den hälsade på dej och inte Benny! HA HA HA

2008-09-20 @ 18:04:20
Postat av: Henke

Jag hade tagit den med dammsugaren, avlivade en spindel med hjälp av den häromdagen - mycket effektivt, en fantastisk maskin - nästan lika cool som en diskmaskin, men det är ju lite svårt att fäkta efter en geting med diskmaskinen hehe :)

2008-09-20 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0