Hemsk dag

I går va nog den hemskaste dagen på länge som jag har haft sen min pappa gick bort. Va ledsen konstant hela tiden. Fattar inte vart alla tårarna kommer i från egentligen. Kunde heller inte äta på grund av den hemska huvudvärken som fanns. Så till slut gav jag upp å sökte tröst hemma hos min mamma. Det är väldigt sällan jag visar att jag är ledsen å vill ha tröst av någon annan. Men i går gav jag helt enkelt upp. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen å allt känndes verkligen skit. Allt känndes så jävla meningslöst. Somnade i alla fall tillslut hos min mamma där jag sov hela natten. Och nu är jag hemma igen. Idag kl tre ska jag träffa en utav världens finaste människor. Caroline Dreikant. Vi ska åka å kolla på ikea å fika i hop. Det var ett tag sen jag träffade henne nu å har verkligen saknat henne. Här har ni en bild på henne.. Hon e så söt :)




Nu ska ja hoppa in i duschen å städa lite. Skriver mer sen i kväll. Hoppas ni får en bra dag.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade vännen du vet var jag finns ALLTID.

2008-09-17 @ 10:23:48
Postat av: Henke

Angel, jag hoppas det blir en nice dag idag för dej och Carro. Och kanske kan du äta lite idag med om huvudvärken är borta, jag håller tummarna :) kram

2008-09-17 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0