Hard night

I natt har det verkligen vart en jobbig natt.. Fick massor av panik ångest attacker å fick springa å spy. Efter det så satt jag bara å skaka å var helt yr. Varför blir det såhär?? Varför blir det aldrig bra??  Det är ganska så jobbigt när man får en sådan attack. Inatt hade jag i alla fall tur som var hemma. Men tänk. Nästa gången kanske jag är nere på ica å handlar.. Usch hoppas inte det. Detta är verkligen det värsta jag vart med om i alla fall.. Men i alla fall efter många om å men och sömn lösa timmar så gav jag upp, och tog en utav min mammas insomningstabletter. Jo visst dom hjälpte mej att sova i en ungefär en timma.. Men sen vaknade jag å allt var lika dant igen. Kommer jag någonsin att bli fri från detta???



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du kommer att bli fri från detta,men det kan ta tid. Kram Mamma

2008-09-19 @ 09:18:04
Postat av: Henke

Angel, som sagt - det tar lite tid innan det lugnar ner sig. Tabletter verkar ju så individuellt på människor, en del behöver bara ta en i två dagar och nån annan får ta tre i två veckor - vi reagerar så olika på medicin ibland. Men, jag lovar dej, det kommer att gå över till slut. Kram.

2008-09-19 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0