Guuud vilken befrielse det var denna dagen


Satt å kollade på mina student bilder. Vilken befrielse det var att ta studenten verkligen. Trivs så mycket bättre med att jobba. Kan inte fatta att det var mer än 2 år sedan jag tog studenten. Gud va fort tiden har gått. Börjar få åldersnojja.
Annars så tror jag att jag håller på å bli förskyld. Jag vägrar jag vill inte bli sjuk. Har tänkt väldigt mycket på min pappa i dag. Saknar han som bara den. Kan inte fatta än i dag efter dessa tre år att du är död. Det känns som om du bara är på semester och snart skall komma hem. Om det endå kunde vara så bra. Saknar dej så himla mycket.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Sanna din pappa finns alltid hos dej, var du än är!

Han älskade dej lika mycket som du älskade honom. Vi kommer aldrig att glömma honom det lovar jag.

Kram min Älskling!

2008-09-16 @ 17:03:56
Postat av: Henke

Studenten :) Jag tycker du var stark som tog dej igenom det svåra då och lyckades ta studenten tillsammans med dom andra - det var säkert inte enkelt men du klarade det och det var jättebra gjort. Och din pappa är din alldeles egna skyddsängel,du bär honom ju med dig varje dag i ditt hjärta. Han kommer att ge dig styrka att klara av detta :)

2008-09-16 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0