Guten morgen

Vaknade första gången i dag kl fem som vanligt. Var vaken mellan fem å sju å sen somnade jag om. Det behövdes verkligen. Men jag är fortfarande väldigt trött. Så i dag kommer det nog bli en trött dag. Men det är ju pillrena som gör det. Funderar på om jag ska tvätta i dag eller om jag ska skjuta upp det tills i morgon. Får känna lite på det. Måste ju ha nåt snyggt att ha på mej på fredag när jag skall till sara. Kommer nog bli himla kul och jag ser verkligen framemot fredag. Lilla elina ska ju med också. Nu känns det verkligen av att hösten är här. Det är så himla kallt hela tiden. Det är nästan vinterjackavarning. Åh nu vill jag ha lön så att jag kan shoppa loss lite. Vill ha ett par nya stövlar. Ha en bra dag alla. Skriver mer sen.

Pussssis

Kommentarer
Postat av: Henke

ja ein sehr schönes tag ;) hm, kallt här med brrr - nya stövlar :)? Låter nice, hoppas du hittar några snygga :)

2008-09-16 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0