God morgon kompisar

Hoppas ni har sovit gott? Jag har sovit jätte gott i alla fall. Somnade till rederiet på soffan i går fast det var jätte spännande, då är man hur trött som helst. I dag är det kalas som gäller för min del kl fem. Orkar inte egentligen. Men jag måste. Det är bara att göra det. Fattar inte hur man kan vara som en bitterfitta hela tiden som jag är. Tror ingen i världshistorian har varit så bitterfittig som jag är. Men ja hoppas att det snart går över. Man försöker bli glad men det går bara inte. Have a nice day älsklingar..

Pussilipuss puss!

Kommentarer
Postat av: Henke

Skönt att du sovit nice :) Och du kan ju ta det soft hela dagen fram till fem - bustrollet nummer ett kommer ju att vara där (tror jag iaf?) och ge dej världens vitaminkick ;) Vad ska hon hitta på idag - kanske måla mustasch med permanent spritpenna hehe ;). Dessutom lyser solen och himlen är blå för din skull idag - jag tycker inte du är bitterfittig, för mej är du en underbar person. I alla lägen :) kram

2008-09-21 @ 08:56:24
Postat av: Mamma

Lilla vän om du e en bitterfitta så är ju jag det med, du är ju mitt barn. Jag vill inte att vi skall vara bitterfittor...:)

2008-09-21 @ 11:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0