Duktigt Sanna!

I dag blev det en tidig morgon för mej. Fast jag fick sova ut så hoppade jag upp kl fem i morse. Och vid den tiden var det inget bra på tv heller. Det enda som funkar att se på vid den tiden är MTV. Så eftersom att alla låg å sov vid den tiden så bestämmde ja mej för att storstäda. Här kommer lite bilder. Så här kommer lite bilder från min lilla lägenhet:



Köket:

















Badrummet:






Hallen:









Mitt sovalkov:







Mitt vardagsrum:











Så där va lite bilder från min lilla lägenhet. Nu ska jag lägga mej å vila en stund. För sen kommer Kajsa å då blir det massor av bus :) Ha en bra lördag alla...
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Supersnyggt och hur mysigt som helst ;)

2008-09-13 @ 21:51:20
Postat av: Anonym

Supersnyggt och hur mysigt som helst ;)

2008-09-13 @ 21:52:12
Postat av: Frida

Vad fint du har det! :D

2008-09-14 @ 21:55:55
URL: http://heygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0