Doktor Kajsa!

I natt har jag verkligen sovit piss dåligt. Vaknat flera gånger. Det är bara nu den sista timmen på morgonen som jag har sovit riktigt bra. Det är så typiskt. Tror jag har blivit förkyld med. Ont i halsen och är snorig. Snart skall jag i väg å träffa läkaren. Men det är ju inte pågrund av min förkylning utan min panik ångest. I går mådde jag verkligen inget vidare. Var jätte ledsen å grät mej till sömns. I dag känns det heller inget vidare.Så får se vad läkaren säger om detta. I går va det kalas hemma hos mammsen. Vi firade mej å min bror. Fast jag ville bara hem. Känndes som om ja skulle börja gråta vilken sekund som helst. Usch. Här kommer i alla fall lite bilder på när min syster dotter lekte doktor med min bror med en riktig doktor rock fast i vuxen storlek. Gud va Kajsa kan få en från botten till toppen humör. :)











Nu ska jag hoppa in i duschen.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Henke

Angel, det verkar som doktor Kajsa vill gipsa Robins ben ;) Tänk ifall hon gipsar fast det i väggen hehehe

2008-09-22 @ 09:39:02
Postat av: jojjo

Gumman, vill icke att du ska må dåligt:O jag vill ha tillbaka den glada o busiga Sanna:) Hoppas du blir bättre snart! kramar till dej!

2008-09-22 @ 10:06:08
Postat av: Anonym

varför lyssnar du aldrig på mig ;)

2008-09-22 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0