det regnar på mina kinder



Varför?

Kommentarer
Postat av: Henke

Angel, livet är så oförutsägbart - det enda man kan vara ganska säker på är att det bjuds på både sorg men också glädje. Och sorgen kan tyckas lika ogenomtränglig som den tätaste dimma, lika tung som det tyngsta berg att bära. Men, så helt plötsligt från ingenstans kommer solen igen och regnbågen visar alla sina finaste färger :) Och om jag kunde förutsäga morgondagen så skulle jag ju helt klart hellre vinna en miljon kronor än att trampa i en kobajs :) Men på sätt och vis har jag redan vunnit mer än det - för jag har fått lära känna dig :) Du är nämligen en underbart fin person och vän - och glöm inte att du kommer att träffa vicedirektören för Lattjobolaget Pling&Plång sen idag ;) Smile angel, dina ögon är vackrast utan tårar :)

2008-09-21 @ 12:19:08
Postat av: Mamma

Det regnar i mitt hjärta när du mår dåligt.

2008-09-22 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0