Den perfekta mannen.

Vaknade kl 7 i morse. Sen dess har jag legat och kollat på en massa rederiet avsnitt. Så nu håller jag på att diskar eller rättare sagt min diskmaskin gör det åt mej. Så gullig han e. Han är verkligen den perfekta mannen. Skall snart göra gröt till frukost och sen gå ut och springa. I eftermiddag skall jag på middag hos min gulle mormor. Men mamma å min bror skall inte dit för dom jobbar. Men kusinena skall i alla fall dit. Så det skall bli kul att träffa dom. I dag känns det i alla fall lite bättre mot va det gjorde i går. Så hoppas det bra humöret håller i sej i dag. Ne nu ska ja äta gröt till frukost och sen gå ut å springa.   

Puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Henke

Låter nice detta angel :) Hoppas det blir en fin söndag och att middagen hos mormor också blir trevlig :) kram

2008-09-28 @ 10:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0