Dagens feeling....

Har vart bakfull hela dagen men skönt som det är efter 5 gångers spy attacker i toan så verkar det har gått över. Så nu är jag bara ruskigt trött. Har inte sovit en blund i natt tack vare snarkmänniskorna. Ska snart lägga mej å powernappa å sen i ett varmt bad. Man känner sej alltid så skabbig dagen efter. Åh shit vilken ångest jag har. Men det går la över. Annars i övrigt så mår jag inte så värst bra. Ledsen hela tiden å känner mej trött å stressad.Skulle haft taco kväll här i kväll med tjejerna men får nog skjuta upp de. Orkar ingenting i dag. Tråkig e jag, jag vet. Men ja blir tråkig när jag inte mår bra. Blir så himla trött å tycker om att vara ensam då. För då behöver ingen se att det regnar på mina kinder. Så slipper jag känna mej så liten å ynklig inför andra människor å skämmas. Skall till läkaren på måndag igen. Får se om hon vill att jag skall börja jobba eller vara sjukskriven fortfarande. Å får även se hur jag ska göra med pillerna. Om det blir färre eller mer. I morgon är det släktkalas hemma hos min mamma. Vi ska fira min lillebrors 18 årsdag. Han fyllde 18 i februari men vi har ej haft kalas ennu för honom. Men men bättre sent än aldrig. Hihi. Då ska vi även passa på att fira min 21 års dag som slår till den 6e oktober. Så det är i alla fall lite närmre. Usch börjar känna mej gammal. Åldersnoja när man bara ska fylla 21 är inte okej. Ny säsong av andra avenyn börjar i morron. Så kompisar missa inte andra avenyn i morron på SVT kl 20.00. Ne nu ska ja powernappa.


Pussilipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0