Bortsprungen ilska...

I dag har det verkligen kännts skit. Har vart så arg och ledsen i dag. Så att i stället för att ta ut ilskan på nån när å kär så tog jag ut den igenom att springa av mej i kungsbacka skogen. Blev ungefär två varv. Och efter det så lät jag sorgen å tårarna kom ut hos min pappa på kyrkogården. Men på ett sätt känns det så konstigt att gå dit. Känns inte som om han e där. Då får jag mer känsla av honom i mitt eller mammas hem. Men det är väldigt fint på kyrkogården i alla fall. Så det är ett tips. Spring av er ilskan. Skulle egentligen ut i kväll. Men måste tänka på mina piller. Man får ju inte dricka alkohol med dom. Så i sin helhet har det varit en skit dag. Hoppas kvällen blir bättre.
Nu ska jag laga mat. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Ja skogskyrkogården är ett fint ställe att samla tankarna på, skönt att höra att du sprang av dej ledsenheten också. Och jag håller helt med dej att människor man saknar har man ju ofta många minnen av i hemmamiljön. Där har man ju skrattat tillsammans, firat helger och en massa andra saker som man blir glad av att tänka på.

Det var synd att dagen började kass, men nu är det ju kväll och jag hoppas att rederiet, några hallon och en filt i soffan gör avslutningen på denna lördag bra. Godnattkram :)

2008-09-27 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0