Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh...........


Varför måste jag vakna såhär tidigt när jag får sova ut hur länge som helst?? Men det är la för att jag börjar bli gammal.
När jag var några år yngre kunde jag sova hur länge som helst. Kolla bara på min lillebror som är 18. En ledig dag för honom så hoppar han upp tidigast kl 15 ur sängen. Den killen kan verkligen sova. Men varför är det så att när man väl får sova hur länge som helst så vaknar man jätte tidigt?? åh när man måste gå upp så kan man sova hur länge som helst. Ska nog låtsas i morgon när jag vaknar att jag måste gå upp tidigt å se om det funkar. Nu ska ja lägga mej å titta på film.
Finns inte så mycket annars att göra när folk jobbar/sover kl sju på morgonen. Vill tipsa er om en helt underbart härlig komedi serie. Heja björn heter den. Den ska jag lägga mej å titta på nu. Å den är ett måste. Den måste bara ses...





Haha höll på å dö av skratt när jag såg denna bilden.. haha...
Ha nu en bra dag alla...
Puss o kram!





Kommentarer
Postat av: The Notebook

sv: vet inte riktigt, tror jag tryckte på typ senaste inlägg eller nåt :P



hhahha, den lilla katten alltså, jag dööör XD

2008-09-15 @ 08:55:08
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/
Postat av: JOJJO

Jo d e klart jag ska hälsa på dem :P

2008-09-15 @ 10:52:37
Postat av: The Notebook

sv: jaaaa <3<3<3

2008-09-15 @ 10:59:09
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/
Postat av: Henke

Haha, en sån katt va :) Påminner om Cissi The Cat när hon skulle fånga mina filmremsor som hängde på tork igår hehe :) Jag försökte ta en bild på spektaklet, mailar den sen :)

2008-09-15 @ 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0