Work day

God morgon mina små kycklingar. I dag är det ennu en ny dag. Och mellan 10-13.30 ska jag jobba. Kort pass jag vet men får ju bara jobba 25%. Humöret är lika kasst som det var i går. Har väl kommit in i en svacka eller nåt som är extra jobbig nu. Det enda jag känner för att göra är att ligga på soffan å glo på film. Tråkig jag vet. Men jag har ingen ork eller lust till nåt annat. Hoppas jag får tillbacka livslusten snart. Va ska ni göra i dag? Ne nu ska jag hoppa in i duschen så att jag inte kommer försent till jobbet. Ha en underbar söndag min vänner. Å i kväll släpps tre nya avsnitt av andra avenyn. Jippie. Puss o kram gullebanan!

Kommentarer
Postat av: Henke

Hm tja en soft söndag, jag ska scanna några meter film :) Hoppas det blir en fin dag för dej angel :) kram

2008-10-12 @ 09:55:07
Postat av: Mammi

Jag har ätit en vällagad middag med de personer som betyder mest för mej. Sanna du vet vad vi åt!

Kram Fixarmorsan

2008-10-12 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0