Varför denna smärta???

Varför är jag ledsen när jag borde vara glad? I går var det förfest hemma hos mej med en jäkla massa människor. Till en början tyckte ja att det var jätte trevligt. Men när det var dags att ta tåget in till stan så kände jag bara att jag ville krypa ner i min säng å sova bort kvällen.. Inte var det för att jag var full för de var jag knappt. Jag såg helt enkelt inte något kul i det hela. Men det tillhör väl denna jävla ångesten. När vi väl kom ut så hamnade vi på golden days. När vi väl tog första steget in där så kände jag att jag bara ville hem. Jag mådde inte alls något vidare. Kände mej bara så himla ledsen. Vi tog kvart över ett tåget hem. Så jag var hemma redan kl två. Somnade ganska så direkt å nu i morse när jag vaknade kände jag bara denna jävla smärtan. Jag är inte bakfull eftersom att jag knappt drack nåt i går. Men nu känner jag att jag bara vill sjunka genom marken å försvinna. Jag orkar inte mer snart...................




Kommentarer
Postat av: Henke

Angel, jag önskar verkligen att det bara var som att trycka på en knapp så skulle allt sorgligt, jobbigt och dumt försvinna som genom ett trollslag. Hittar jag den knappen så lovar jag att tala om var den sitter :) Idag hoppas jag att du ska få möjlighet att pyssla om dej själv, spana rederiet, äta lite godis och softa allmänt. Det är nyttigt för själen att göra det ibland, och jag tror du kommer att må bra av det. PS! Godis är superbra som allmän uppmuntring men glöm inte att käka riktig mat också :) Kram.

2008-10-11 @ 10:10:00
Postat av: jojjo

men gumman!!! Jag lider med dig o jag hoppas verkligen att allt bli bättre.. Kan ja göra ngt för dej??? Pusss på dej o en stor kram

2008-10-11 @ 12:37:59
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Mammi

Lilla rara gumman jag önskar att jag kunde hitta den där knappen till dej. Jag skulle inte tveka en sekund utan trycka på den så att du fick må bra. Älskar dej!! Glöm inte det!!! Fixar Morsan

2008-10-11 @ 17:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0