.............

har inte sovit något i natt. har bara kännt mej så jävla ledsen å nere. så ja somnade å sov lite på morgonen i stället. å nu när jag vaknade känner jag mej fortfarande ledsen å helt jävla nere. allt i livet känns så himla tråkigt. allt går så långsamt. vad går jag å väntar på egentligen? bättre tider när jag hoppas att ja kommer må bättre. men kommer dom ens att komma? jag blir så trött på att jämt känna mej såhär. att jämt behöva känna sej så ledsen å nere. allt känns bara så meningslöst hela tiden. kan inte bara något bra hända som kan få upp mitt humör lite i alla fall. för nu ligger det på en å samma raka linje. humöret går varken längre ner eller upp. det är samma skit hela tiden. allt känns så meningslöst. vet inte riktigt vart jag skall ta vägen. vet varken ut eller in längre?! Jag blir bara så less på allt :(



Kommentarer
Postat av: Henke

Angel, vad synd att det varit en jobbig dag för dej. Att vänta på någonting är aldrig kul, och visst kan det vara skitjobbigt om man dessutom inte är helt säker på vad det är man sitter och väntar på. Till exempel, den mörka delen av hösten och resten av vintern också - om det inte faller någon snö - är ju faktiskt en lång väntan. Människor, djur och alla svamparna i skogen längtar och väntar efter den första vårdagen. Den dagen då solen värmer lite märkbart mer, den dagen då det är ljust lite märkbart längre. Och när den dagen väl infunnit sig så dröjer det inte länge förrän hela våren vaknat, fåglarna kvittrar, gräset är grönt och innan man hunnit säga leverpastej så är sommaren där med allt underbart som hör den till.



Men svamparna i skogen vet inte när den dagen kommer. Inte rådjuren och inte räven heller. Inte ens mumintrollen, men å andra sidan käkar dom ju granbarr och sover bort hela vintern så dom räknas kanske inte :)



Men, en dag så kommer du att slå upp dina ljusblå och upptäcka att den dagen faktiskt har kommit ;)



Jag önskar och håller tummarna för att det inte ska dröja sålänge angel, jag vet att du har det jobbigt.



Tusen kramar.

2008-10-26 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0