Svartvit eller färg????!






Det var en jätte mysig kväll hemma hos Erika i lindome. Va så kul å träffa tjejerna igen. Hade saknat dom som bara den. Erika,Hanna,Emilie å Lisa. Riktigt goa tjejer det där. Det blev i alla fall en nykter kväll för mej. Drack päron soda å Erika bjöd på en jätte god pasta sallad. Jag fick faktiskt en vinare av min mamma förut i dag. Men eftersom att ja inte kände mej bra så va det bäst att köra på nyktert å ta bilen. Och de ångrar jag verkligen inte att jag gjorde. Slippa tåg fan. Haha.
I morgon har jag inget planerat. Blir la bara att städa. Men de känns så tråkigt att göra fint när man endå vet att man skall flytta snart. Ska ju flytta hem till mammsen igen. Får se om det blir ett tredje världs krig när jag flyttar hem eller inte. Men eftersom att jag ska börja plugga så är det nog bäst att bo hemma. Annars har man inte råd. Skall göra högskole provet till våren med. Så att ja sen kan söka in. Hoppas ja inte får allt för kasst på det bara. Jaja nu ska ja fixa lite vuxen poäng å lägga mej å läsa aftonbladet. Ha det underbart mina små älsklingar.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Henke

Morning angel :) Kul att det blev en nice kväll med tjejerna, och högskoleprovet grejjar du, det är jag säker på. Underskatta aldrig dej själv och dina fina egenskaper - drömmar är till för att förverkligas ;) kram

2008-10-05 @ 08:47:42
Postat av: Mammsen

Vi får väl medla så det inte blir ett 3:e världskrig, eller hur?

2008-10-05 @ 12:53:58
Postat av: jojjo

va bra att ni hade trevligt...hade gärna vart med...:)

2008-10-05 @ 15:15:45
Postat av: jojjo

hahaah jaa lovar att om vi gifter oss så e du bjuden:D Puss på dej

2008-10-05 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0