snälla gud....




inte för att jag tror på gud, men men de kan vara värt ett försök att be till gud. så snälla gud gör så att dagarna går fort fram till den 1 december. för då ska nämligen sanna ta sitt lilla pick å pack å flytta till en mysig liten tvåa här i kungsbacka. nu bor jag i en etta här i kungsbacka. fast det bara är en andra hands lägenhet så kommer det att bli sjukt kul. så jag längtar som bara den. å så kommer jag få världens ballaste granne med. lilla malin på mitt jobb. så nu måste det verkligen gå fort. kom nyss upp ur ett härligt varmt bad. har så sjukt ont i min rygg å i mina axlar så det var super skönt med ett varmt bad. ska snart ta på mej kläder å åka ner å handla. måste handla nya rakblad så ja känner mej fräsch inför i morron när ja ska på halloween fest med min balla pirat dräckt. tror de kommer bli sjukt ball alla e ju så himla goa å super najsa. å så måste man ju ha fredags godis till idol i kväll.. åh va ska ja handla för middags mat? får se va jag hittar nere i affären. ha nu en underbar fredag så hörs vi sen gott folk.


Kommentarer
Postat av: J

Vad kul :) jag ska också få en två den 1 december kommer du på min privata inflyttningsfest lr :P? din e säkert finare än min men jag e också så glad både för dig o mig :)

2008-10-31 @ 16:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0