skönt, slipper oroa mej för det med :)

nu har det löst sej med det i alla fall. så nu slipper jag oroa mej för det också. hade inte orkat med ännu ett problem. så nu är jag verkligen lättad. slog upp mina blåa ögon kl sju i morse. hoppade in i duschen halv åtta å begav mej sen i väg för att börja jobba kl halv nio. när jag väl kom ut till bilen, lite små stressad så kom det en djup suck ut från lilla sanna. fan is på bilen, måste skrapa. och eftersom att det var mammas bil jag skulle ta så hittade jag ingen is skrapa. så jag fick ta mitt stämpel kort som jag har på jobbet å skrapa med. men det tog sån jävla tid så jag fick köra med is på rutan. men som tur e hade de blivit ett litet hål mellan isen av värmen i bilen så det funkade att köra endå. så ja kom i tid till jobbet. annars har de vart lite sådär på jobbet i dag. kände av panik ångesten vid flera tillfällen. varför kan jag aldrig bli fri från den? så jobbigt att man känner av att den e på väg å inte kan sätta stopp för den. usch. i kväll blir det idol på tvn eftersom att det är fredag :)



Kommentarer
Postat av: Henke

Nice angel ;) det ordnade sej ;) kram

2008-10-17 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0