Skogen here i come






I natt har det inte varit någon vidare natt. Har sovit as kasst så jag deckade nu på dagen i stället. Men det var väl för att ja somnade så tidigt i går antagligen. Annars så lyser solen å jag måste ge mej ut å handla. Funderar på att ta en liten spring tur innan jag går å handlar. Har inte sprungit på några dagar och det är verkligen as kasst av mej. Så nu är det jogging kläderna på och ut i skogen som gäller. Sen blir det hem å lägga sej i ett bad å sen trippa ner till ica. Ha en underbar tisdag älsklingar så uppdaterar jag mer i kväll. Puss o kram skumbanan :)



Kommentarer
Postat av: Henke

Ja, det verkar vara en fin höstdag idag iaf här i halmstad - vindstilla och soligt. Jag hoppas det är lika nice hos dej och att springturen gör susen ;) kram

2008-10-07 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0