Morfar rules

I dag har jag lunchat hemma hos min mormor å morfar. Sen så hjälpte jag dom att hämta en rullator till min morfar på sjukstugan. Så nu får min morfar hjälp att rulla haha. Sen så bar det av till ica. Där blev det lite handling. Och dagens höjdpunkt. Jag fick en post avi om att ja skulle hämta ut ett paket på OK. Jag blev jätte nyfiken på va det kunde vara. Det vart två presenter från bettan. Knäppa å hel tokig. Men också förjävla roliga. Hon har humor den tjejen. Hehe tack gumman. Ne nu ska jag lägga mej å titta på idol igen. Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Tommie

okej det va ju bra att han kan börja promenera nu ordentligt :) så bra att du har fått ngt som fått dig att skratta lite :) puss å kram

2008-10-01 @ 20:52:41
Postat av: Henke

Så nice - presenter :) Och snart fyller du år, bäst du gör plats i hallen för alla paket hehe ;)

2008-10-02 @ 08:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0