Lyx frukost :)

Eftersom att jag har varit slarvig med att handla på en vecka, så hade jag inget val. Det fick bli en lyx frukost. Med räkor å kolsyrat vatten. Men det var gottigt det. Nu är jag på väg ut på min dagliga jogging runda.. Det är så skönt att motionera. Man känner sej så himla duktig efteråt. Efter det så blir det ett varmt bad. Och sen skall jag gå ner å handla. I morgon är det min första dag på jobbet. Har ju varit sjukskriven i en månad. Börjar faktiskt bli lite nervös men det kommer säkert att gå bra. Alla e ju så snälla där borta. Och jag ska ju bara jobba mellan 15-17.45 så det är en kort dag. Kl tio på morronen ska ja träffa den där psykologen med. Vilket jag inte vill. Men det är ju ett måste. Så det är bara att göra det. Men det får bli första å sista gången i morron i alla fall. För jag gillar inte sånt. Aja nu väntar älgarna på mej i skogen så nu måste jag rusa. Pusssss pusss puss pusss

Kommentarer
Postat av: Tommie

Okej va skönt att börja dagen med lite motion =) Det kommer gå bra på jobbet å hos psykologen ska du se.. det är bara att fixa d så man får det gjort =) puss puss

2008-10-08 @ 18:06:59
Postat av: Henke

Hehe, räkor till frukost :) Det blir säkert nice på jobbet - en lagom mjukstart, och ni har antagligen saknat varandra allihopa, du och dina arbetskompisar :) När det gäller psykologbesöket kan jag mycket väl förstå att du känner dej en smula fundersam - vad kommer psykologen att fråga? Tänk om han/hon frågar nåt läskigt? Får man ligga på en soffa och har psykologen stetoskop :)? Jag har tyvärr ingen aning om vad han/hon kommer att välja att prata om eller fråga, men jag vet två saker - psykologen kommer att vara jättesnäll och nej, dom har inte stetoskop :) Och ja, jag kommer att tänka lite extra på dej under förmiddagen :) kram

2008-10-08 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0