Livet i fagervik

eller livet i palsternackan som jag oftast råkar att säga. har ni sett den underbart charmiga serie på svt 1? om ni har missat den så kan ni se denna via svt1s hemsida. Jag rekomenderar verkligen den.





I morse slog jag upp mina tunga ögonlock klockan 8 å satte på tvn. Då var det the voice på kanal 5. Det är så mysigt å ligga å kolla på det programmet. Det är ganska så roligt också. Sen efter det förflyttade jag mej till soffan å la mej å kollade på livet i palsternackan(livet i fagervik). Nu ska jag snart hoppa in i duschen, å sen blir det en tripp ner till apoteketå hämta min brors sprutor. Eftersom att han har rematism så måste han ta en spruta varje måndag. Jag skall också hämta mammsens bil som står parkerad vid varla skolan. Hon är i tyskland med mormor å min moster å massa andra pensionärer. Dom skulle åka på nån buss resa. Nu ropar duschen på mej. Ha en underbar dag mina älskade läsare.
Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0