Kalajjs!



I dag är det jävlar mej kalajjs. För hos min lilla kusin Rebecca som fyller 15 och sen hos en gammal jobba kompis. Och på kvällen blir det antagligen utgång. Så ja måste förbi systembolaget en sväng å köpa lite bus dricka. Annars så är jag förjävla trött. Och detta är pågrund av att vissa personer fylle ringer en mitt i natt. Inga nämda namn. Men jag är rätt så bra själv på att fylle ringa så ja ska väl egentligen inte säga något. Men det är kul det hehe. Mohahaha ska bli kul å se hur bakis min mamma å bror är i dag. För dom söp stenhårt i går. Å mamma ska ut i kväll igen. Jävla fyllekaja säger jag bara. Men tjejer å killar. Ha en underbar lördag. För det ska jag i alla fall ha. Puss o kram gummibanan!

Kommentarer
Postat av: Fyllekajan

Lilla söta rara Sanna man lever bara en gång och nu har jag mycket att ta igen. I kväll är det "Ladys night" Jippie

2008-10-04 @ 11:56:17
Postat av: Anonym

varför alltid detta badrum som bakgrund.... man blir ju förbannad

2008-10-04 @ 16:51:22
Postat av: Till anonym

Det är bättre ljus i badrummet. å om du stör dej så mycke ge fan å gå in å kolla då

2008-10-04 @ 17:06:55
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Henke

Tjusigt hängsmycke ;)

2008-10-04 @ 20:08:43
Postat av: Smilla

Jag gillar ditt badrum helst tavlan på väggen.

2008-10-05 @ 12:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0