Ja kanske inte kan andas i alla fall

den kanske inte kom som jag trodde i går endå. usch jag vill inte ha ennu en grej att va nervös över. jaja får hoppas på det bästa. ska snart hoppa in i duschen för att sen bege mej av till jobbet. i dag jobbar ja mellan 8.30-12.00 sen ska jag åka hem å städa. för det behövs verkligen. usch å fy å blä. jag har heller ingen lust med att åka till jobbet. jag e alldeles för trött för det. jag vill ju ligga kvar i min varma goa säng under täcket. har man den vanan så har man. ha en underbar dag på jobbet/skolan mina sköna. Vi hörs sen igen. Pussssss


Kommentarer
Postat av: Henke

Angel, det ordnar sej - den kom inte igår, men kanske idag :) Visst kan du andas :) kram

2008-10-17 @ 09:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0