I morgon är det ingen vanlig dag, för det är Sannas födelsedag hurra hurra!



I morgon blir jag 21år. Och hemskt som det är börjar jag få åldersnoja. Känner mej som en gammal kärring.
Jag vill inte bli äldre. Jag vill stanna i min ungdom. Jag vill inte få rynkor å russin fingrar. Jag vill inte se ut som ja gör när jag har legat i badet i en timma. Ja vill ha fin å slät bebis hy. Usch kan inte forskarna uppfinna ett piller så att man inte åldras. Gud va det hade vart bra. Leva rajtantajtan resten av livet utan att till slut se ut som ett litet russin. Så idag har jag stor städat. Eller rättare sagt jag håller på att stor städa. Men eftersom att jag fastnar vid datan var femte minut så blir det aldrig klart. Måste skaffa mej en man som kan städa åt mej. Så kan ja ligga på soffan å njuta av att se en som arbetar. Haha. Usch blev inget sovande för mej i natt heller. På grund av det jävla ovädret som väsnade. Men ja kunde sova lite i morse i alla fall. Så sten död e jag inte i alla fall. Glömde ta mitt piller innan i dag med. Tog de nyss. Åh de verkligen känns när man har glömt å ta det. Jävlar va de gungade till. Man känner sej full fast jag bara har druckit apelsin juice.
Ne nu får jag ta tag i städningen igen innan de dammar igen.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Känner inte riktigt igen dej på bilden.?

2008-10-05 @ 17:08:09
Postat av: Henke

Heheheeh :) Man kan änna höra hur den som tog bilden säger "Gerda håll dej stadigt i lampan så du inte trillar, ja lampan Gerda...LAMPAN.."...hehehe..ja om inte annat så kanske man skulle ha en Honda P5, senaste rycket från japanerna - en robot på två ben, krattar, städar, bär skit och är allmänt underhållande. Nackdelen är priset, bortåt en miljon dollar. Hoppas du kommer att kunna sova bättre inatt sen, det ska i alla fall inte blåsa mera det närmaste dygnet :) kram

2008-10-05 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0